Skocz do zawartości

Pompa erekcyjna cd.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 pikuś1

pikuś1

    Dyskutant

  • VIP
  • PipPipPip
  • 73 postów

Napisano 06 04 2009 - 09:20

5. Czy jeżeli podwyższę poziom ciśnienia, to szybciej osiągnę pożądane rezultaty?
Wielu mężczyzn rozpoczynających swoja karierę z pompkami wychodzi z założenia, że jeżeli podwyższą oni poziom ciśnienia, osiągną lepsze rezultaty w krótszym okresie czasu. Jest to jednak błędne rozumowanie. Zbyt entuzjastyczny użytkownik pompek może jedynie spowodować liczne obrażenia w postaci siniaków, które ustępują dopiero po kilku dniach. Wystarczy jeden siniak na końcu penisa, aby przekonać się, że o wiele bardziej rozważnym jest stosowanie średniego poziomu ciśnienia. Większość doświadczonych użytkowników pompek pamięta tylko jednego siniaka. Są one niezwykle bolesne i nic nie jest w stanie ulżyć bólowi, który powstaje, gdy ociera się on o materiał spodni czy bielizny. Uwierzcie mi, nigdy nie chcecie doświadczyć tego sami. Spokojnie, trochę cierpliwości.
6. Czy są jakieś przeciwwskazania, co do leków, które można zażywać podczas pompowania?
Jeden z lekarzy przestrzegał przed braniem aspiryny podczas programu. Nie przyjmuj aspiryny również wtedy, gdy spodziewasz się, że będziesz pompował w przeciągu najbliższego tygodnia. Aspiryna powoduje rozrzedzenie krwi przez co czyni cię bardziej podatnym na krwotok punkcikowaty.
7. Jestem w tym nowy. Ostatnio uczestniczyłem w sesji z dwoma kolegami, których członki są niezwykle ciemne. Czy jest to spowodowane pompowaniem?
Tak. Zjawisko to nazywane jest przebarwieniem wywołanym przez krwotok, co znaczy, że nie pozwolono na wyleczenie się krwotoków punkcikowatych zanim wszczęto pompowanie. Kiedy naczynia włoskowate pękają pod wpływem zbyt wysokiego ciśnienia, komórki krwi uciekają i zostają uwięzione pod skórą, gdzie obumierają. W przeciągu tygodni uraz ten może spowodować pociemnienie trzonu penisa Nie jest to niebezpieczne, ale mężczyźni uważają to za niezbyt atrakcyjne pod względem estetycznym. Pewien użytkownik zasugerował, aby użyć w takim przypadku mleczka z kwasem glikolowym (dostępnym w aptece). Pomaga to wyeliminować to nienaturalnie wyglądające przebarwienie.



Czytaj też Collapse